Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2015

Πειραιάς, φεγγάρι, μουσική και Κονδυλάκης


Πειραιάς, φεγγάρι, μουσική




"Δέκα πέντε μέρες περάσανε στον Αμαλό και τις θεωρώ από τις ευχάριστες τις ζωής μου. Το βράδυ ανάβαμε φωτιά, γιατί έκανε κρύο το βράδυ του καλοκαιριού. ..
Αλλά ο γερο - τυροκόμος (ψαράς)  ήξερε πολλά πράγματα. 
Τραγουδούσε παλλαικά τραγούδια κι 'ελεγε διάφορα παρατσάφορα, δηλαδή αινίγματα και καθαρογλωσσίδια."

Ι. Κονδυλάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου